sâmbătă, 8 septembrie 2012

Început de drum


"A beginning is the time for taking the most
delicate care that the balances are correct."
Frank Herbert - "Dune" - 1965

Clipă cu clipă, minut cu minut, mintea mea se debarasează de unele detalii ale aventurilor, drumețiilor, locurilor și momentelor în care am fost prezent, trăiri sufletești pe care nu le-aș vrea abandonate, conștient fiind că, fără să fac ceva acum cât încă mai pot, nici amintirile celor care vor urma nu vor avea o soartă mai bună.  
Hotărât să-i fac în ciudă minții mele uituce și ajutat de foarte multe fotografii ale locurilor pe unde am trecut dar și de consultantul meu în materie de cronologie - soția mea - am început să încropesc acest un fel de jurnal de călătorie și, într-o oarecare măsură, ghid pentru cei care ar vrea să ne calce pe urme.
De fapt, acesta este principalul motiv pentru care am ales să public aceste gânduri, considerând amintirile noastre au măcar o mică utilitate și pentru alți turiști, în special pentru a evita greșelile făcute de noi sau alte "capcane".

Ceea ce trebuie să știți despre mine - deocamdată - este că până în prezent am ales să călătoresc doar în țară, considerând că avem atât de multe locuri frumoase de văzut aici încât nu merită încă să plec pe alte plaiuri, nu că în alte țări nu aș avea cu ce să-mi bucur ochii, dar toate la timpul lor.

Așa că, începând cu postările următoare, într-o ordine aleatoare (exact așa cum îmi vin în minte), vă voi povesti impresii de pe drumurile României și locurile pe care le-am vizitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu